Incompatibility of Kaspersky Endpoint Security 8 Critical Fix 2 with Dropbox

 

 

Kaspersky Endpoint Security 8 for Windows (for workstations)

 
 
 

Incompatibility of  Kaspersky Endpoint Security 8 Critical Fix 2 with Dropbox

"トラブルシューティング"へ戻る
2014 5月 05 Article ID: 11105
 
 
 
 

In some cases Dropbox may be unable to connect to its cloud storage due to incompatibility with Kaspersky Endpoint Security 8 Critical Fix 2.

To fix the problem, add Dropbox to the list of trusted applications of Kaspersky Endpoint Security 8 CF2.

 
 
 
 
 

1. How to add Dropbox to the list of trusted applications in Kaspersky Endpoint Security 8 CF2

 
 
 
 
 

2. How to add Dropbox to the list of trusted applications via Kaspersky Security Center

 
 
 
 
Was this information helpful?
Yes No
 

 
 

このサイトへのフィードバック

サイトのデザインに関するご感想や、問題点などをご報告ください。

サイトへのフィードバックを送信 サイトへのフィードバックを送信

ありがとうございます!

お寄せ頂きましたフィードバックは、今後のサイトの改善に役立てて参ります。