Polski

 

Zasady Wsparcia dotyczące Oprogramowania firmy Kaspersky (zaktualizowano 18 grudnia 2020)

 
 
 
 

1. Wprowadzenie

 
 
 
 

2. Jak uzyskać wsparcie?

 
 
 
 

3. Oprogramowanie objęte Wsparciem

 
 
 
 

4. Wsparcie standardowe

 
 
 
 

5. Usługi płatnego Wsparcia Technicznego

 
 
 
 

6. Prawa i obowiązki firmy Kaspersky

 
 
 
 

7. Prawa i obowiązki Użytkownika

 

 
 

このページの改善点を教えてください。

いただきました貴重なご意見は、サポートページ改善のために役立てさせていただきます。
サポートエンジニアによる支援を希望される場合、テクニカルサポートをご利用ください。

送信 送信

フィードバックありがとうございます

ご提案いただきました内容は今後の記事改善に役立てて参ります。

完了