Eesti keel

 

Kaspersky Labi standardne toepoliitika (uuendatud 1. veebruaril 2019)

 
 
 
 

1. Sissejuhatus

 
 
 
 

2. Määratlused

 
 
 
 

3. Standardtoe pakkumine

 
 
 
 

4. Laiendatud tehniline tugi

 
 
 
 

5. Toe pakkumise aeg ja keel

 
 
 
 

6. Juhtumite haldamine

 
 
 
 

7. Toe kanalid

 
 
 
 

8. Kaspersky Labi foorum

 
 
 
 

9. Rakenduse toe kasutustsükkel

 
 
 
 

10. Kaspersky Labi kohustused

 
 
 
 

11. Kliendi kohustused

 

 
 

このページの改善点を教えてください。

いただきました貴重なご意見は、サポートページ改善のために役立てさせていただきます。
サポートエンジニアによる支援を希望される場合、テクニカルサポートをご利用ください。

送信 送信

フィードバックありがとうございます

ご提案いただきました内容は今後の記事改善に役立てて参ります。

完了