Nederlands

 

Standaard supportbeleid van Kaspersky (Bijgewerkt op 9 september 2019)

 
 
 
 

1. Inleiding

 
 
 
 

2. Wie kan ondersteuning aanvragen?

 
 
 
 

3. Ondersteunde producten

 
 
 
 

4. Standaardondersteuning

 
 
 
 

5. Betaalde technische-ondersteuningsservices

 
 
 
 

6. Contact opnemen met de technische ondersteuning

 
 
 
 

7. Rechten en plichten van Kaspersky

 
 
 
 

8. Rechten en plichten van de gebruiker

 

 
 

このページの改善点を教えてください。

いただきました貴重なご意見は、サポートページ改善のために役立てさせていただきます。
サポートエンジニアによる支援を希望される場合、テクニカルサポートをご利用ください。

送信 送信

フィードバックありがとうございます

ご提案いただきました内容は今後の記事改善に役立てて参ります。

完了